Felanmälan

 

OBS! Anmälda fel som inte föreningen ansvarar för debiteras varje enskild lägenhetsinnehavare. Alla fel som kan tänkas uppstå är inte heller akuta. För att hålla ned kostnaderna är det bra att samla ihop en del arbeten innan vi ringer efter service.

Ej akut problem: Beskriv problemet på här.

Mer akut problem: Kontakta styrelsen för en avstämning.

 

Vid fel på värmepumpen skall kontakt tas med styrelsen innan anmälan sker.

 

Vid problem med ChargeAmps laddstation.
Är anläggningen offline, prova att stänga av strömmen en kort stund, elcentral finns i ändarna på varje länga. Kontakta grannar eller styrelsen om den sitter bakom garagedelande vägg.

Support Ecokraft: service@ecokraft.se
Support ChargeAmps: https://www.chargeamps.com/sv/support/

Om du får ohyra i lägenheten kontakta då omgående Anticimex, som kommer på hembesök: 08-517 634 00. Ange att föreningens försäkringsbolag är Brandkontoret.

 

Vid problem med vatten utanför tomt kontakta Stockholms Vatten och Avlopp
Dagtid (07.00 - 16.00) 08-522 138 00
SOS Alarm: Kvällar, nätter och helger. 08-454 25 70

 

Skyddsrum:

2 st skyddsrum finns i föreningen, Björnspinnarvägen 39 och Björnspinnarvägen 72.
De ska kunna vara i bruk på 48 timmar.

De används i dag som festlokal respektive pingisrum o.d.

 

 

Vid övriga frågor kontakta din blockledare.